Білборди (бігборди)
Словом "board", називають сам щит. На самому початку історії вуличної реклами клієнти брали в оренду площі на дерев'яних дошках - "бордах", для розміщення своїх "білів". Ось і вийшло слово "білборд".
Звідки ж тоді взялося "бігборд"? На початку 90-х роках, на рекламному ринку, існувала компанія, що здавала в оренду ті самі великі борди під рекламу і називалася вона... "Big Board".
Матеріали для друку білбордів
Найбільш часто друкують на папері Blue Back (борд, блюбек). Ця папір, спеціально призначена для друку білбордів і являє собою міцний крейдований матеріал (з покриттям) підвищеної прозорості та оптимальної білизни. На звороті папери нанесено покриття блакитного кольору (отсуда і назва) для перекриття попереднього зображення. Це властивість паперу дає можливість наклеювати носій на темні і яскраві основи без колірних спотворень і просвічування попереднього шару.
Для постійних бордів, на яких зображення не змінюється тривалий час, більш розумно використовувати банерну тканину. Такий білборд вийти дорожче але він прослужить довше, зберігаючи яскравість фарб більше одного-двох років.
Розміри білбордів
Самий популярний сьогодні формат — 3х6 метрів: на їхню частку припадає майже 70% всього ринку зовнішньої реклами. Зараз набирають популярність щити 3х12, 5х15 і великих розмірів. Великий формат отримав назву суперсайт або суперборд.
Як правильно зробити дизайн білборда
Основное правило: один яркий понятный рисунок, один слоган простым шрифтом в три-четыре слова, один-два контакта. И самое главное - интересная информация. То что должно заинтересовать клиента (например цена, скидка и др.) Должно быть не слишком много текста, сделайте больше акцент на графической части. Рекламный слоган должен доносить суть предложения. Для этого лучше использовать крупный и четкий шрифт. На расстоянии более 50 шагов светлый текст не будет виден, а слишком жирный сольется в сплошную полосу. Простое начертание букв с контрастными тонами – это отличный вариант. Розміщення на білбордах великої кількості текстової інформації можливе біля пішохідних переходів. Це пояснюється низькою швидкістю руху людей. Обсяг інформації на щитах повинен бути таким, щоб людина під час руху встиг ознайомитися з текстом від початку і до кінця.
- Ціна: від 250 ₴