Кошик
56 відгуків
+380 (63) 237-67-65
+380 (68) 303-77-30
+380 (93) 440-04-42
+380 (44) 332-55-33
ЧП Бычковский В.М.
Кошик

Зовнішня реклама

Виготовлення зовнішньої реклами

Зовнішня реклама для бізнесу будь-якого масштабу — це його обличчя. А це обличчя повинно бути привабливим.

Якщо Вам необхідно виготовити що-небудь з зовнішньої реклами, пишіть нам на пошту: printline1@ukr.net або вайбер +380503514866

Виготовлення зовнішньої реклами

Ми пропонуємо:

  • - штендери;
  • - Тролли — або рекламні розтяжки;
  • - банера, банерні розтяжки;
  • - реклама на транспорті, наклейки на борт або вікно автомобіля;
  • - ростові фігури;
  • - покажчики;
  • - лайтбокси;
  • - трафарети;
  • - таблички на стовпи;
  • - таблички (назва вулиці та номер будинку), вивіски, покажчики;
  • - наклейки на вікна офісу, ветрино магазину (друк на оракалі або перфарированной плівці, порізка оракала);
  • - прапори і флагштоки;
  • - реклама сендвіч (одягається на роздавальників листівок);
  • - наклейки для салонів транспорту (маршрутки, метро).

Штендери
назва походить від німецького Ständer — стійка, також курінь, рекламна розкладушка, мимохід, спотикач, стритлайн, стопер. Призначення - звернути увагу проходить повз вашого закладу перехожого.

Троли — або рекламні розтяжки

Перетяжки над дорогою — це можливість відмінно донести рекламну інформацію. Призначення - звернути увагу проїжджаючих і проходять на рекламу вашого товару, послуги.

Ростові фігури

жорсткі конструкції із пластику з металевим каркасом, можливе виготовлення з мікрогофри.

Мобільні конструкції

Виносні мобільні рекламні конструкції для зовнішньої реклами: штендери, штендер "кліп-системи", "павуки" ( X-banner), рекламна конструкція "Roll-up" / Ролл-ап"

Виносні мобільні рекламні конструкції для зовнішньої реклами: штендери, штендер

Покажчики

допоможе швидко знайти дорогу до вашого закладу. Якщо на покажчику вказати контактні дані та перелік послуг, то курсор може служити і як реклама.

Лайтбокси

це вивіска, тобто особа вашого закладу. У темний час доби зростає привабливість такої реклами.

Реклама на автомобілі

Недорога реклама ― обклеювання плівкою на заднього скла, бортів, капота. Машина перебувати більшу частину часу серед потенційних клієнтів, тому така реклама недорога, але ефективна.

Реклама на балконах

банер або пластикова табличка з пропозицією послуги або товару. Дуже ефективна при продажу або здачі в оренду квартири, офісу.

Таблички на стовпи

Один з найбільш ефективних і недорогих видів реклами для малого та середнього бізнесу. Допоможе швидко проінформувати про існування вашого закладу і буде служити дороговказом до нього. Ось приблизні розцінки:

- А3 з тонкою ламінацією (необхідно кріпити на щільну основу) ― 10 грн/шт;
- А3 з щільною шарами (не гнеться від вітру) ― 20 грн/шт, А2 ― 40 грн/шт.

Ми тільки виготовляємо таблички (без установки).

Трафарети

Виготовивши у нас один раз табличку-трафарет ви зможете протягом року наносити рекламу на асфальт, стіни.

зовнішня реклама на асфальті з допомогою трафарету

Зовнішня реклама ― один з найефективніших, масових і швидких способів заявити про себе і свій продукт. Ваш рекламний носій буде постійно поруч з кожним мешканцем вашого міста, він пропонує покупця зайти до вас, зазиває. Це потужний рекламний інструмент, і чим раніше він заробить, тим швидше у вас зросте прибуток.

Друкарня «Принт Лайн» (Print line) у місті Київ: візитки, флаєра, наклейки, друк книг і брошур, тиражування оголошень, широкоформатний друк, зовнішня реклама і багато іншого.
Наші телефони: 592 70 73, Kievstar 098 905 91 98, Life 063 237 67 65, MTC 050 351 48 66

 

в виде галереив виде списка

Як правильно зробити дизайн зовнішньої реклами

Для вивіски, білборди найважливіше не краса, візерунки, а контраст між фоном і текстом і читаність тексту. Чому? Тому, що вивіска повинна відразу повідомляти однозначну інформацію про вашій рекламі. Ніхто не буде витрачати час, що б розглядати її, ніхто не буде читати довгий пропозицію дрібним шрифтом. Якщо картинка, фотографія на вашій рекламі не має прямого зв'язку з глузду з вашими послугами або товаром, і не наводить відразу людину на думку про те, чим ви займаєтеся, то він не стане витрачати час на те, щоб вирішувати цей ребус, а пройде повз. Уявіть, що у вас виникла в чомусь гостра необхідність, ви звичайно будете оглядати вивіски навколо, і швидше за все зверніть увагу на ту, що відразу повідомляє вам про те, що там вам можуть допомогти. Тому ваша реклама повинна виділятися серед навколишніх вивісок.

Исполльзуйте контрастні кольори для фону і тексту: синій-білий, жовтий-чорний, і т. д., тобто світлі і темні кольори.

Для того, щоб текст був легко читаємо необхідно щоб шрифт був простий, великий, бажано з шрифтом великими, товстими лініями. Наприклад, Arial black. Основна фраза повинна бути 2, максимум 5 слів. У ній повинна розкриватися повністю інформація про вашу послуги або товар. Можна додати пару фраз для уточнення більш детальної інформації меншим шрифтом (у 2 рази менше за розміром). Контактної інформації то ж не повинно бути багато, бо інакше шрифт буде дрібний і її важко буде запам'ятати. Краще один-два телефони, адреса і сайт.

Виберіть одну картинку вашого товару.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner